English

ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ

Υποστήριξη από το Γραφείο Διαμεσολάβησης

 

Το Γραφείο Διαμεσολάβησης του ΙΤΕ υποστηρίζει την εμπορική αξιοποίηση των ερευνητικών αποτελεσμάτων του Ιδρύματος καθώς και την ευρύτερη δικτύωσή του με Ιδρύματα, επιχειρήσεις και δημόσιους οργανισμούς και υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό.. Στο πλαίσιο αυτό έχει αναπτύξει μία σειρά υπηρεσιών που καλύπτουν όλο το φάσμα υποστήριξης των ερευνητών του ΙΤΕ για την επίτευξη των βέλτιστων συμφωνιών τεχνολογικής συνεργασίας με επιχειρήσεις, οργανισμούς ή επενδυτές. Οι υπηρεσίες αυτές παρουσιάζονται συνοπτικά στη συνέχεια. Μπορείτε να βρείτε τον αναλυτικό κατάλογο υπηρεσιών στη σελίδα Έντυπα και Οδηγοί.

  1. Ενημέρωση ερευνητών σε θέματα μεταφοράς τεχνολογίας
    Υπηρεσία που απευθύνεται στους ερευνητές που επιθυμούν να λάβουν αρχική πληροφόρηση ή και εξειδικευμένη γνώση σε θέματα μεταφοράς τεχνολογίας και επιχειρηματικότητας.
  2. Υποστήριξη στην εξεύρεση χρηματοδότησης
    Σειρά υπηρεσιών που καλύπτει όλα τα στάδια ενίσχυσης της αξίας μίας ερευνητικής ιδέας, από την έρευνα και τεχνολογική ανάπτυξη έως και την κατοχύρωση διπλώματος ευρεσιτεχνίας και τη δημιουργία επιχείρησης.
  3. Αξιολόγηση εμπορικού δυναμικού τεχνολογίας
    Επιχειρείται η διαπίστωση κατά πόσο μία τεχνολογία αξίζει και μπορεί να τύχει κατοχύρωσης και περαιτέρω προώθησης. Δεν αξιολογείται πρωτίστως η ίδια η τεχνολογία αλλά η δυνατότητα αξιοποίησής της.
  4. Συμβουλευτική υποστήριξη για την κατανομή δικαιωμάτων πάνω σε ερευνητικά αποτελέσματα
    Συμβουλευτικός ή διαμεσολαβητικός ρόλος του ΓΔΜ σε περιπτώσεις αμφιβολιών ή διαφωνιών μεταξύ ερευνητών ή μεταξύ ΙΤΕ και άλλων οργανισμών.
  5. Υποστήριξη στην κατοχύρωση βιομηχανικής ιδιοκτησίας
    Συντονιστικός και συμβουλευτικός ρόλος στις περιπτώσεις όπου τα ερευνητικά αποτελέσματα πρέπει και μπορούν να κατοχυρωθούν με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας (ΔΕ) ή με άλλη μορφή προστασίας.
  6. Συλλογή οικονομικών και τεχνολογικών πληροφοριών σχετικών με τον ανταγωνισμό
    Συλλογή στοιχείων από δημόσιες πηγές για την ανάλυση του ανταγωνισμού, της αγοράς και των τεχνολογικών τάσεων με τελικό στόχο την απόκτηση συγκριτικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων.
  7. Δημιουργία συνοπτικού και πλήρους φακέλου προώθησης τεχνολογίας
    Εργαλείο technology marketing που αποσκοπεί στην ανάδειξη των βασικών καινοτόμων χαρακτηριστικών και πλεονεκτημάτων της τεχνολογίας σε συνδυασμό με τις βασικές εφαρμογές της.
  8. Γνωστοποίηση τεχνολογίας προς υποψήφιους επιχειρηματικούς συνεργάτες
    Η πιο στοιχειώδης μορφή προώθησης τεχνολογίας προς επιχειρήσεις που πιθανόν να ενδιαφερθούν να την υιοθετήσουν είτε απευθείας είτε μέσω ενδιάμεσων οργανισμών που διαθέτουν επαφές και κατάλληλες βάσεις δεδομένων.
  9. Συμμετοχή ή εκπροσώπηση ερευνητών σε Ημερίδες Μεταφοράς Τεχνολογίας
    Πρόκειται για εκδηλώσεις που οργανώνονται παράλληλα με μεγάλες εμπορικές εκθέσεις ή συνέδρια οι οποίες δίνουν την ευκαιρία σε εργαστήρια που δεν διαθέτουν τους πόρους, το χρόνο ή το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό, να προωθήσουν τις τεχνολογίες και τα καινοτόμα προϊόντα τους προς επιχειρήσεις που αναζητούν λύσεις σε τεχνολογικά τους προβλήματα.
  10. Οργάνωση επιχειρηματικών αποστολών στο εξωτερικό
    Οι επιχειρηματικές αποστολές περιλαμβάνουν συναντήσεις των ερευνητών με εκπροσώπους επιχειρήσεων στους χώρους τους με στόχο τη διερεύνηση ενδεχόμενης συνεργασίας. Οργανώνονται με τη βοήθεια τοπικών γραφείων που λειτουργούν στην περιοχή όπου γίνεται η αποστολή.
  11. Οργάνωση περιπτέρου σε εμπορικές - τεχνολογικές εκθέσεις
    Οργάνωση και ενδεχόμενα υποστήριξη στη στελέχωση περιπτέρου σε εμπορικές και τεχνολογικές εκθέσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού.
  12. Παροχή προτύπων συμφωνητικών εμπιστευτικότητας
    Για χρήση σε κάθε περίπτωση σε βάθος συζήτησης με υποψήφιο επιχειρηματικό συνεργάτη.
  13. Παρουσίαση τεχνολογίας στην ιστοσελίδα του ΓΔΜ και σε ηλεκτρονικές θεματικές εκδόσεις
    Παρουσίαση που αποσκοπεί είτε στη μαζική προώθηση τεχνολογιών του ΙΤΕ είτε εναλλακτικά στη στοχευμένη προώθηση προς αποδέκτες με ειδικό θεματικό ενδιαφέρον.
  14. Γνωμοδότηση για το βέλτιστο τρόπο εμπορικοποίησης τεχνολογίας
    Το ΓΔΜ είναι σε θέση να συμβουλεύσει για τα υπέρ και τα κατά της εκχώρησης δικαιωμάτων, της δημιουργίας επιχείρησης ή ακόμα και της παροχής υπηρεσιών για κάθε περίπτωση εμπορικά αξιοποιήσιμης τεχνολογίας.
  15. Εκπόνηση προκαταρκτικού επιχειρηματικού σχεδίου
    Το προκαταρκτικό επιχειρηματικό σχέδιο βασίζεται σε δευτερογενή έρευνα αγοράς και είναι αυτό με το οποίο το Ίδρυμα θα προσεγγίσει τους υποψήφιους επενδυτές.
  16. Προώθηση επιχειρηματικού σχεδίου σε επενδυτές
    Οι επενδυτές μπορεί να είναι Εταιρείες Venture Capital, θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων, βιομηχανικές εταιρείες και μη θεσμικοί επενδυτές. Η προώθηση γίνεται είτε στοχευμένα προς επενδυτές με τους οποίους το ΓΔΜ έχει ήδη καλλιεργήσει ήδη στενή σχέση συνεργασίας είτε μέσω ειδικών Investment fora στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
  17. Υποστήριξη στη διαπραγμάτευση συμβάσεων μεταφοράς τεχνολογίας
    Το ΓΔΜ παίζει συμβουλευτικό ρόλο (σε συνεργασία με τον εκάστοτε νομικό σύμβουλο) σε διαπραγματεύσεις παραχώρησης άδειας εκμετάλλευσης τεχνολογίας, συμφωνίας option ή ακόμα και ερευνητικής συνεργασίας.
  18. Υποστήριξη κατά τη διαδικασία δημιουργίας spin-off
    Από τις πρώτες συζητήσεις με τους υποψήφιους επενδυτές έως και τη διαπραγμάτευση των όρων της συμφωνίας το ΓΔΜ παίζει ενημερωτικό, συμβουλευτικό και διαμεσολαβητικό ρόλο.
  19. Υποστήριξη στην εξεύρεση χρηματοδότησης για ίδρυση και ανάπτυξη εταιρείας
    Υποστήριξη η οποία δεν περιορίζεται στα προφανή χρηματοδοτικά προγράμματα αλλά κάνει χρήση της βαθιάς γνώσης όλων των εθνικών, περιφερειακών και ευρωπαϊκών χρηματοδοτικών προγραμμάτων.
  20. Προώθηση της εικόνας και συμφερόντων εργαστηρίων/ ινστιτούτων
    Κατά παραγγελία προώθηση συγκεκριμένων συμφερόντων με ταυτόχρονη αξιοποίηση της παρουσίας στελεχών του ΓΔΜ στην Αθήνα και σε πολλές άλλες πόλεις της Ελλάδας.